Nog 7 weekjes.. - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Renate Melaard - WaarBenJij.nu Nog 7 weekjes.. - Reisverslag uit Nijverdal, Nederland van Renate Melaard - WaarBenJij.nu

Nog 7 weekjes..

Door: Renate Melaard

Blijf op de hoogte en volg Renate

04 Januari 2016 | Nederland, Nijverdal

Hallo allemaal,

Al een aantal maanden ben ik druk met de voorbereidingen voor mijn stage in het buitenland. Na meer dan drie jaar ga ik dan eindelijk weer terug naar het mooie Suriname. Nu om stage te lopen op een basisschool in Paramaribo. Samen met Dorien, Carlijn en Iris heb ik een huis in hartje Paramaribo gehuurd. De reis naar Amsterdam hebben we overleefd en het visum is al binnen, ook de meeste handtekeningen zijn gezet. Spullen voor de basisschool zijn gekocht, waaronder karton, gekleurd papier, veel knutselmateriaal, voorleesboeken en nog veel meer. De koffers staan al klaar op mijn kamer en het inpakken kan dus al beginnen, haha :)

Over 7 weken is het eindelijk zo ver, ik kan niet wachten. 23 februari vlieg ik samen met Dorien, Carlijn en Iris naar Suriname om daar het grote avontuur aan te gaan. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden over hoe het allemaal gaat in Suriname.

Furu lobi,
Renate

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renate

Vanaf 23 februari vertrek ik naar het mooi Suriname, daar zal ik voor drie maanden stage gaan lopen op een basisschool. Ik zal een dagboek bijhouden over alles wat ik meemaak in Suriname.

Actief sinds 04 Jan. 2016
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 5696

Voorgaande reizen:

23 Februari 2016 - 22 Mei 2016

Stage Suriname

Landen bezocht: